1. Psychologia oddziaływania narzędzi marketingowych
2. Kreowanie wizerunku (menedżera, pracownika, organizacji, polityka, partii politycznej etc.)
3. Wykorzystanie mediów w działalności biznesowej (zwłaszcza social media)
4. Decyzyjność i wybory konsumentów a działania marketingowe
5. Bariery i ograniczenia w komunikowaniu interpersonalnym i międzykulturowym
6. Znaczenie różnic kulturowych w funkcjonowaniu przedsiębiorstw
7. Kultura organizacyjna przedsiębiorstw w aspekcie międzynarodowym
8. Wielokulturowość i migracje w perspektywie zagrożeń cywilizacyjnych XXI wieku
9. Osobowość menedżerów i ich kompetencje społeczne w kontekście efektywności zarządzania organizacją
10. Inteligencja emocjonalna i kompetencje społeczne menedżerów
11. Kreatywność i procesy twórcze
12. Zarządzanie zasobami ludzkimi
13. Psychologia zmiany i zarządzanie nią
14. Strategie konkurowania na rynku
15. Konkurencyjność w organizacjach międzynarodowych
16. Ekonomia behawioralna
Aktualności
Propozycje tematów prac dyplomowych
14-03-2018 r.