Aktualności

Propozycje tematów prac dyplomowych

14-03-2018 r.
, red. Agata Gierczak

1.  Psychologia oddziaływania narzędzi marketingowych
2. Kreowanie wizerunku (menedżera, pracownika, organizacji, polityka, partii politycznej etc.)
3. Wykorzystanie mediów w działalności biznesowej (zwłaszcza social media)
4. Decyzyjność i wybory konsumentów a działania marketingowe
5. Bariery i ograniczenia w komunikowaniu interpersonalnym i międzykulturowym
6. Znaczenie różnic kulturowych w funkcjonowaniu przedsiębiorstw
7. Kultura organizacyjna przedsiębiorstw w aspekcie międzynarodowym
8. Wielokulturowość i migracje w perspektywie zagrożeń cywilizacyjnych XXI wieku
9. Osobowość menedżerów i ich kompetencje społeczne w kontekście efektywności zarządzania organizacją

10. Inteligencja emocjonalna i kompetencje społeczne menedżerów
11. Kreatywność i procesy twórcze
12. Zarządzanie zasobami ludzkimi

13. Psychologia zmiany i zarządzanie nią
14. Strategie konkurowania na rynku
15. Konkurencyjność w organizacjach międzynarodowych

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję